Consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestuia. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestuia. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care: coletele prezinta deteriorari severe sau produsele au fost livrate / facturate gresit precum si in situatia in care produsele prezinta defecte de fabricatie, situatie in care pantofi-de-mireasa.ro va suporta contravaloarea transportului.

Produsele NU se returneaza prin intermediul Postei Romane.

Exceptii:
 Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:

a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate.